Worcester Mag’s Jeremy “Skulk-in”

By Rosalie Tirella

1. How creepy! The sleazy Jeremy Shulkin, staff “reporter” of Worcester Magazine, did not credit InCity Times’ Chris Horton for breaking the Tony Economou story in InCity Times – last Friday. The Tony I-post-illegal-notices-on-people’s-foreclosed-homes-to-send-them-into-homeless-shelters Economou story was first reported in InCity Times last Friday – three days before the Telegram and Gazette column appeared. Of course, Shulkin could not mention/credit InCity Times – it smacks of the sleaziness surrounding the B. Phoenixes. That is, all the Boston Phoenix newspapers, the mother of all alternative newspapers, are dropped off each week at the Broadway Restaurant, right across the street from the Worcester magazine office. Funny, everytime I go by the stands, the Phoenix’s is always a mess, papers thrown on too, etc. So no one can read them, of course.

And now not crediting InCity Times?

Why must Worcester Mag be so creeply/underhanded? They have a horrible history – they have treated their news reporters/editors like shit, firing three reporters, getting rid of two editors – all within a few months or even weeks of hiring them. I think one lasted a year of so. And who can forget when Gareth Charter first stepped into the publisher’s shoes, after Kirk Davis had bought the publication from Allen Fletcher. The new owners promised all the original WoMag staffers their jobs – they fired everyone (except for sales reps) by EMAIL.

So now only the sleazoids remain (in keeping with the saying “water seeks its own level”) to work for uber-sleazy publisher Gareth Charter: Dorren Manning and Jeremy “Skulk-in.”

Did Doreen come up with this week’s cover story idea after reading my blog about owning InCity Times for 10 years and paying the bills every week, etc? Most likely yes.

One freelance writer told me he was happy he didn’t work full time for Blow Mag. he said they are the only paper that look at their numbers ($$$) every month and then fire staff writers to balance the books.
So, Jeremy, tell the truth. We – InCity Times broke the Tony Economou story. Not Clive Mcfarlane. We got there first.

P.S. And don’t go having your daddy write me a letter defending his spoiled/sneakly little boy. I won’t print the lies this time.

Leave a Reply